پایگاه خبری خانه فوتبال:

هنگامی که شما از استیل در تابلوی خود استفاده می کنید لگوی بیزینس شما به راحتی در معرض دید قرار می گیرد.ورق استیل نسبت به سایر متریالها مقاومت بیشتری دارد پس اگر میخواهد تابلویی با طول عمر طولانی داشته باشید تابلو استیل بهترین گزینه برای شماست.یکی از متریال های جدید که از آن در ساخت و تهیه تابلو ها استفاده می کنند ، آلیاژ استیل است. به تازگی تابلوهایی که از استیل درست شده اند ، محبوبیت زیادی پیدا کرده و مشتریان معمولا تابلوهایی از این جنس را در لیست سفارشات خود قرار داده اند. یکی از دلایل استفاده از استیل مناسب برای ساخت تابلو می باشد داشتن ویژگی فرم پدیری از مزایای مهم این آلیاژ می باشد.از فواید استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

- این آلیاژ از مقاومت زیادی برخوردار بوده و در مقابل ضربه و فشار مقاوم است

– ورقه های استیل با درخشندگی خیره کننده ای که از خود دارند ، حالتی باکلاس و خاصی را به تابلو شما می دهند

– در مقابل دماهای متفاوت مقاومت می کنند و اگر در معرض رطوبت هوا قرار گیرد دچار زنگ زدگی نمی شود

– استیل از ماندگاری زیادی برخوردار است و پاکیزگی آن به راحتی انجام پذیر است. اگر نظافت این تابلو ها به صورت مستمر انجام شود ، تابلو استیل شما تا سالها درخشندگی و کیفیت خود را حفظ می کند

– استیل به رنگ های مختلف در دسته بندی های طلایی ، نقره ای ، برنزی و مسی وجود دارد. این رنگ ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند و برای بکارگیری در ساخت تابلو جهان مناسب می باشند.استفاده از استیل معایبی نیز دارد که شامل گران تر بودن قیمت آن و برخورداری از ظرافت کمتر نسبت به جنس چوبی است

نورپردازی:

استفاده از نورپردازی مخفی (بک لایت) به جلوه های تابلو جهان شما اضافه می کند که زیبایی به سادگی در آن خلاصه می شود. در هنگام شب یا تاریکی اتاق این لامپ ها تابلو را مشخص می کنند. این لامپ ها از نوع SMD و LED ، در رنگ های مختلف یافت می شوند. شما می توانید از نمونه های RGB یا هفت رنگ که دارای قابلیت تغییر رنگ را دارند، استفاده کنید. که می توانید با تهیه و استفاده از ریموت رنگ لامپ ها را تغییر بدهید.

نکاتی که قبل از سفارش تابلو استیل باید بدانید:

شما برای داشتن یک تابلوی استیل با کیفیت متریال به کار رفته روی کیفیت تابلو اثر دارد.اگر استیل به کار رفته در تابلو ضخیم تر باشد قیمت آن هم بالاتر می باشد ولی در کل استفاده از این تابلو در کسب و کار تاثیر به سزایی دارد.

عوامل موثر در قیمت تابلو استیل:

1 – اندازه کلمات و فونت به کار رفته

2 – جنس تابلو

3 – رنگهایی که استفاده شده است.

4 – اندازه لبه های تابلو استیل

انواع تابلو استیل:

1 – تابلو استیل ساده: این نوع از تابلو استیل ها ساده هستند و بعد از برش قابل استفاده می باشند

2 – تابلو استیل نور مخفی: این نوع تابلو همان تابلو استیل ساده می باشد با این تفاوت که از نور هم در پشت آن استفاده شده است.

3 – تابلو پلاستیل: این نوع از تابلوها ترکیبی از پلاستیک و استیل می باشد.

4 – تابلو استیل رینگی: این نوع از تابلوها از فلز ضد رنگ استیل با استفاده از متریلهای ختلف ساخته می شوند. تابلو استیل رینگی به اشکال مختلف و دارای انواع مختلفی می باشد:

استیل با رینگ استیل

استیل با رینگ پلکسی گلاس

پلکسی گلاس با رینگ استیل

پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس

چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس

5 – تابلو استیل دوغی: تابلوهای استیل دوغی دارای ورقهای متفاوتی می باشند مثل دودی و یا براق.در واقع این نوع تابلو استیل تلفیقی از پلکسی گلس ها و تالوهای استیل می باشند.

تابلو استیل آینه ای

این تابلو ظاهر آینه ای دارد.

تابلو استیل طلایی

ورق استیل طلایی دارای و طرح ساده و خش دار وجود دارد که برای ساخت تابلو استیل طلایی استفاده می شوند.

تابلو استیل نقره ای

ورق استیلی که در ساخت تابلو استیل نقره ای استفاده می شوند که مانند تابلو استیل طلایی دارای دو نوع خش دار و ساده وجود دارد.

روش نصب تابلو استیل:

تابلو استیل را می توان به صورت ساده و یا پایه نصب کرد و اگر از روش پایه استفاده شود حروف با کمی فاصله به پایه می چسبد و در پشت آن از لامپ برای نورپرداری استفاده می شود.

تابلو استیل نقشه جهان

در این نوع از تابلو نقشه جهان و اسامی قاره ها و کشورها درج شده است و برای کسانی که اهل مسافرت و علاقه مند به یادگیری جغرافیا هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد.همچنین این تابلو برای کودکان هم بسیار مفید می باشد.از این تابلو بیشتر در سفارتها،آموزشگاههای زبان انگلیسی ، دفاتر برون مرزی(صادرات و واردات) صرافیها و آژانسهای هواپیمایی استفاده می شود.

این تکنیک برای زیبایی، ایده ای فوق العاده می باشد و به دفتر شما و یا اتاق شما جان تازه ای می دهد.

سیستم نورپردازی تابلو نقشه جهان

در نورپردازی تابلو نقشه جهان از سیستم نورپردازی ال ای دی 12 ولت استفاده می شود و مصرف برق پایینی دارد.

حروف برجسته استیل

تابلو استیل با حروف برجسته یکی از پرطرفدارتربن تابلوها برای مشاغل می باشد که بیتر برای سر در مغازه ها، پاساژها و با برای تابلوهای پذیرش و دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود و با توجه به براق بون و برجسته بودن زیبایی فوق العاده ای را به اماکن می دهد و نظر مشتریان را به خوبی جلب می کند.

تابلو برجسته استیل ساده متداول ترین نوع جهت طراحی و ساخت تابلوها می باشد که دارای متریال ساده می باشد.

از انواع دیگر تابلوهای استیل برجسته تابلوهای استیلی می باشد که نور در بک آنها تعبیه شده است و تنها تفاوتشان با تابلوهای برجسته ساده در نور پشت آنها می باشد.

نوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد تابلو استیل برجسته دوغی می باشد . تابلوهای استیل دارای ورقهای متفاوتی می باشند مانند دودی و یا براق.در واقع این نوع تابلو استیل تلفیقی از پلکسی گلس ها و تالوهای استیل می باشند.

تابلوهای استیل از آنجا که زنگ نمی زنند و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم می باشند دارای طرفداران بسیاری هستند.

از مزایای تابلوهای استیل برجسته می توان به قیمت مناسب ، دوام بالا و قابلیت اجرا با طرحهی ساده و پیچیده اشاره کرد و حتی می توان در پشت این تابلوها از نور نیز استفاده کرد. این نوع از تابلوها دارای سطح براق، مات و خشدار می باشند.

دلایل محبوبیت تابلو استیل برجسته

1 – ظاهر شیک

2 – براق بودن

3 – امکان نورپردازی در بک آن

4 – دوام بالا

شما می توانید با سفارش تابلو استیل برجسته در کسب و کار خود رشد چشمگیری داشته باشد و به خوبی دیده شوید و بدرخشید . این نوع از تابلوها در تبلیغات محل کار شما و محصولات شما تاثیر به سزایی دارند و منجر به جلب اعتماد مشتری می شود و با استفاده از این تابلوها می توانید مشتریانی که بی هدف از کنار مغازه شما می گذرند را به یک مشتری بالقوه تبدیل نمایید و آمار فروش خود را بالا ببرید.

شرکت هخامنش با بیش از بیست سال سابقه درخشان در این  زمینه آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما مشتریان محترم می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: