پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

بررسی بازی اف سی موبایل

در بررسی ویژگی های بازی اف سی موبایل، در می یابیم که با هر بار پیشرفت این بازی و بالاتر رفتن نسخه آن، گرافیک بازی پیشرفته تر شده و باگ ها کمتر می شوند. برای شروع بازی، شما می توانید در ابتدا برای خودتان یک تیم ساخته و با بالا رفتن امتیاز خود، مربی تیم نیز بشوید.  به این صورت که شما در حالت پرو کلاب بازیکن خود را انتخاب کرده و حتی این امکان را دارید که در کنار دوستان‌ خود، یک تیم فوتبال تشکیل دهید. همچنین می توانید تاکتیک ‌های حرفه ‎‌ای را به بازیکنان تیم‌ های منتخب خود آموزش داده و علاوه بر تجربه حس واقعی یک بازی، بسته به امتیاز خود، وارد لیگ ‌های مختلفی نیز بشوید.

شما می توانید در طول بازی با خرید پوینت اف سی موبایل که واحد ارزشمند این بازی است، امکانات زیادی چون خرید اسطوره‌ ها، بازیکنان برجسته و مجموعه‌ کارت‌ های ویژه را در بازی کسب کنید.  با بهره مندی از هوش مصنوعی بسیار بالای این بازی، گیمر ها می توانند ضربات خود را به گل منتهی نمایند. به طور معمول هر ساله اف سی موبایل، یک سری موارد جدید را به حالات بازی اضافه می کند که از این طریق تجربه بازی را برای کاربر متفاوت نماید. به عنوان مثال، دو سال پیش در بخش کریر، امکان شبیه ‌سازی بازی ‌ها وجود داشت و از امکانات سال گذشته نیز می توان به اضافه شدن تجربه هایلایت مسابقات اشاره کرد.

 

گیم پلی بازی اف سی موبایل

لازم به ذکر است که برای یک بازی فوتبال،‌ چیزی مهم‌ تر از ارائه گیم ‌پلی خوب وجود ندارد. زیرا اگر بازی دارای بهترین حالات بوده اما گیم پلی خوبی را ارائه ندهد، نمی ‌توان از آن‌ لذت برد. وضعیت فعلی بازی اف سی موبایل در زمان عرضه و نیز در آپدیت ‌های بعدی آن، در مجموع مثبت و لذت‌ بخش بوده است. در حال حاضر نیز این بازی از لحاظ گیم‌ پلی بسیار پیشرفت کرده و این هدف را دارد تا یکی از واقعی ‌ترین تجربه ‌های بازی فوتبال را از طریق یک بازی ویدیویی، در مقابل کاربران قرار دهد. شما می توانید برای دریافت امکانات بیشتر در بازی اف سی موبایل، به خریداری پوینت که واحد درون برنامه این بازی است از سایت معتبر خرید پوینت اف سی موبایل مثل  پی جم شاپ اقدام نمایید.

8

 

گرافیک بازی اف سی موبایل

در مورد گرافیک بازی اف سی موبایل باید گفت که این بازی از لحاظ گرافیکی در سطح خوبی قرار داشته و به صورتی است که می‌ تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد. در نما های باز این بازی، نورپردازی ‌های محیط و همچنین حرکت انیمیشن ‌ها به درستی کار شده‌ اند و تمام این ویژگی ها در کنار هم موجب می شود که گیمر،  حس و حال واقع‌ گرایانه ‌ای را در این بازی تجربه نماید. هر چند، نما های نزدیک بازی آن چنان ایده‌ آل به نظر نمی ‌رسند، اما از طرفی به گیمر تجربه بدی را نیز القا نخواهند کرد.

 

نکات تکمیلی بازی اف سی موبایل

در این بخش به برخی نکات تکمیلی بازی اف سی موبایل خواهیم پرداخت:

●خوب شوت زدن

شوت زدن از عناصر مهم و اصلی در بازی اف سی موبایل بوده و می تواند نتیجه ای شیرین را رقم زده و شما را به هدف تان برساند. اگر شما در زمان و مکان درست شوت بزنید، درصد موفقیت تان بالاتر رفته و امتیازات دریافتی شما نیز به مراتب بیشتر می شود.

●استفاده از ضد حمله

استفاده از ترفند سیستم ضد حمله، نشان دهنده پختگی و با تجربه بودن شما در این بازی است. شما باید تمرکز خود را روی حفاظت از دروازه بگذارید و در بهترین زمان ممکن و با حمله ای سریع، رقیب را غافلگیر کنید.

●عدم هدر دادن ضربات ایستگاهی

متاسفانه بعضی از گیمر ها، استفاده درستی از ضربات ایستگاهی نکرده و فقط برای به جریان انداختن بازی از این ضربات استفاده می کنند. در حالی که ضربات ایستگاهی یکی از مسیرهای راحت و کوتاه جهت گلزنی در بازی است.

●پاس دادن حرفه ای

پاس دادن ساده برای گیمر ها کار آسانی بوده و شما باید با تمرین کردن، مدل ‌های دیگری از پاس دادن را یاد بگیرید. پاس ‌های بلند، کوتاه، پی در پی و سرعتی و… از جمله مواردی هستند که لازم است آن را تمرین کرده و  اثرگذاری خوب آن را در طول بازی مشاهده کنید.

●مهارت تکل زدن

یکی از راه های گرفتن توپ از حریف، تکل کردن است. البته تکل زدن نیاز به مهارت خاصی دارد تا بتوان بدون هیچ مشکلی، توپ را از حریف گرفت. تکل‌ های ساده به وسیله افراد مبتدی زده می ‌شود و لازم است بین تکل زدن شما و حریف تان تفاوتی وجود داشته باشد. شما می توانید با تمرینات بسیار، تفاوتی را بین تکل زدن خود و دیگران ایجاد کرده و سطح روزانه خود را نسبت به گیمر ها بالاتر ببرید.

●بهره مندی از امکانات پولی بازی

در اف سی موبایل نیز می توانید مانند دیگر بازی ‌های آنلاین، امکانات بیشتری را خریداری کنید. این امکانات جهت لذت بیشتر و حرفه ای شدن گیمر ها، تدارک دیده شده و امکان خرید آن ‌ها نیز به راحتی فراهم است.

9

 

ایجاد تیم رویایی خود با بازیکنان افسانه ای در اف سی موبایل

در بازی اف سی موبایل، شما از طریق راه های زیر می توانید جهت ایجاد تیم رویایی خود و جذب بازیکنان افسانه ای و همچنین تقویت تیم در بازی فوتبال اقدام نمایید:

  1. بازی در ابتدای کار، چند بلیط هدیه به شما می‌ دهد که شما می ‌توانید برای کسب بازیکنانی خوب، آن‌ را در قسمت Standard Player Ticket  خرج نمایید.

چنانچه شما تصمیم به خرید بازیکنی خاص را دارید، باید با مراجعه به قسمت Standard Player List  و پرداخت پول درون بازی، بازیکن مورد نظر خود را بخرید.

  1. از دیگر گزینه های کسب بازیکن، Special Player List  خواهد بود که با سکه و نماد زرد یا eFootball Coin، بازیکنان برتر و فوق ستاره‌ قابل خریداری هستند. در واقع خود بازی 3 شانس رایگان جهت دریافت بازیکن به گیمر می‌ دهد و گیمر می تواند با انجام Event  و Objective ، شانس های دیگری را نیز به دست آورد.
  2. روش دیگر جذب بازیکن، از طریق گزینه Nominating Contract  است و چنانچه شما توکن مخصوص آن را داشته باشید، این امکان را دارید تا بازیکنان مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید. البته خود بازی، توکن های رایگانی را به شما می‌ دهد و جایزه های بیشتر، با انجام بازی ‌های بیشتر ممکن خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: