پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی آلومینیوم با جدیت تمرینات تیمش پیش از دیدار با استقلال را دنبال می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی پس از اینکه هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته، در بیشتر تقابل‌های بزرگ تیم بازنده نبوده و توانسته حداقل یک امتیاز بگیرد و این کار را در همین فصل هم با دو بار متوقف کردن سپاهانِ صدرنشین، تساوی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس و... انجام بدهد و می‌خواهد در جدال با استقلال نیز به این رکورد ویژه خود و تیمش ادامه دهد.

رحمتی در حالی تیمش را آماده دیدار جمعه شب هفته جاری مقابل استقلال می‌کند که انگیزه زیادی برابر تیم محبوبِ دوران بازی خود دارد و نمی‌خواهد در این جدال سخت و تعیین‌کننده برای قهرمان لیگ برتر، بازنده باشد و امیدوار است آلومینیوم را دوباره بدون باخت از زمین بیرون بیاورد و به تمجید از شاگردانش بپردازد.

سرمربی جوان آلومینیوم که دوران درخشان بازی را همراه با استقلال داشته و به قهرمانی‌های متعدد دست پیدا کرده، پس از هدایت این تیم اراکی دو بار آبی‌ها را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده و باز هم می‌خواهد همین روند را ادامه دهد و این بار در خانه به موفقیت و امتیاز برسد.

رحمتی

رحمتی که کمتر لباس خاص و متفاوت در تمرینات تیم‌های دوران مربیگری خود بر تن می‌کرد، در تمریناتِ قبل از دیدار با استقلال با ست ورزشی و کلاه جدیدی در محل تمرینات اراکی‌ها حاضر شد و جنب‌وجوش بیشتری نسبت به همیشه در تمرینات داشت تا مشخص شود به دنبال امتیازگیری و موفقیت مقابل آبی‌هاست.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: